logo
Hit+panika
Júlia (10.01.2024 17:10)
Má niekto skúsenosti AD Citalec pritom má HIT.Mala by som brať tabletky na paniku ale bojím sa z vedĺajšich účinkov nakoĺko mi bolo zistené HIT.Mne Daosin nepomáha ešte horšie.Mávam niekedy bolesť hlavy,nevoĺnosť,zvýši mi tlak,bolesť kĺbov,bolesť žalúdka už som nervózna z toho.
Lenka (11.01.2024 09:26)
Ahoj, radila si sa s lekarom? Ja beriem liek Tiapridal na také nepokojné stavy a nezhorsuje mi to HIT.
Lenka (11.01.2024 09:47)
A dodržiavaš stravu?
Júlia (11.01.2024 17:03)
Keď mi to vypísal p.doktor vtedy mi ešte nebol potvrdený Hit vtedy som mala AD Alventu ale to nesedelo bolo mi z toho veĺmi zle.cca 3 týždeň som na diete a mala by som brať Citalec ale bojím sa z vedĺajších účinkov.Nemám dobré skúsenosti z liekov a preto si iba vtedy dám niečo keď je nutné radšej vydržím bez.
Lenka (11.01.2024 17:25)
Ono psychicka nepohoda - stres a podobne zvysuju hladinu histaminu v tele. U teba sú to asi tie panické ataky ktoré tomu taktiež neprispievajú, ale neviem ako velmi vazne a caste mas tie problemy. Ja na tvojom mieste tie lieky vyskusam spolu s dodrziavanim diety. Nemas ako inak vyskusat ci ti tie lieky budu robit zle alebo nie a mozno to za ten risk stoji, lebo ako som pisala vyssie... psychika a hladina histaminu su prepojene. Mne napriklad zistili histaminovu intoleranciu tak ze som sla velmi nahnevana a rozculena rychlou chodzou a zjedla som este k tomu nevhodne potraviny predtym (to ze boli nevhodne som samozrejme vtedy netusila). Tieto tri aspekty spolu sposobili ze som dostala alergicku reakciu ze som skoncila v sanitke... vyhadzali sa mi ruky, opuchol jazyk, nevladala som stat na nohach a odpadla som.
Lenka (11.01.2024 17:26)
Inak ja som kedysi brala citalec, ale vtedy som nemala diagnostikovanu hit. a nic mi z neho nebolo.
Júlia (11.01.2024 21:23)
Ďakujem za radu vyskúšam ten citalec.Ja tiež niekedy mávam stavy na odpadnutie, točenie hlavy, upchaté uši + teraz ten HIT som z toho hotová.Budem to musieť zvládnuť.Ešte neviem čo a ako budem stravovať v práci lebo son na PN.
Mária (11.01.2024 21:26)
U mňa panické ataky súviseli s jedlom. Keď som zjedla nevhodné potraviny mala som všetky prejavy, ktoré popisujete. Upravte stravu, doplňte minerály vitamíny D, B, C a skúste brať Histallerg. Pite veľa čistej vody počas celého dňa. Z čajov zázvor, materina dúška, medovka, repík (striedajte). Histamin je neurotransmiter a spôsobuje aj neurologické prejavy. Mne všetky príznaky odzneli. Doplňte pohyb (chôdza na čerstvom vzduchu, jogove cviky doma) a polepší sa Vám. Skúste to zatiaľ bez AD. Držím palce.
J. (14.01.2024 10:52)
Maria to dobre zhrnula, ten HIT moze sposobovat aj zmeny nalad, tocenie hlavy, stavy na odpadnutie sposobene rozkolisanym tlakom, co bezne sposobuje histamin. Lekari bezne liecia symptomaticky, cize nehladaju priciny ale nasadia lieky na nervozitu, uzkost, na tlak, a pricina moze byt casto uplne inde a jednoducha. Tak clovek berie pirule na potlacenie vsetkeho a pricina problemov ostava.

Pridať odpoveď

Histaminik.sk

mail Kontakt | Icons by Icons8